2017. július 20., csütörtök

Füst

PADLÓ BOLT. NAPPAL.
Maugli 5 éves
APA
(Telefonon hívja ANYÁt.)
Néztem Mauglinak egy állatos szőnyeget.

OTTHON. NAPPAL.
ANYA
(Készítik elő a lakás felújítást, dobozol.)
Nem parkettáért mentél?

PADLÓ BOLT. NAPPAL.
APA
Átküldtem a fényképet, nézd meg.

PÁR PERC MÚLVA.OTTHON. NAPPAL.
ANYA
(Nézi a képet a szőnyegről. SMS-ben válaszol.)
Hagyd, úgyis csak kivágatná az állatokat belőle.

PÁR ÓRA MÚLVA. OTTHON. NAPPALI.


APA
(A lakásban doboz hegyek, MAUGLI is tesz-vesz. Hangosan.)
Mi ez a kurva nagy füst?

ANYA
(Mindketten rohannak a konyhába.)
Maugli valamit belerakott a mikróba.

APA
(Szellőztetés után)
Én hallottam, hogy valami pattog, de azt hittem Te csinálsz neki popcorn-t.

ANYA
Elleste hogy csinálom, csak azt nem, hogy nem kell maximum időre állítani.

APA
(Közben nézi a mikro belsejét.)
Meg azt sem, hogy a műanyag fóliát le kell róla venni.

ANYA
Na, menj a szőnyegért, amíg azt vagdossuk, addig se próbálja felgyújtani a házat.

APA
(Magában.)
Ekkora füstöt akkor láttam utoljára, mikor vizes szalmát dobtunk a tábortűzre.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése